تکمیل و تحویل بیش از ۱۸ هزار واحد مسکن مهر شهرهای جدید تا شهریور  

رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: هم‌اکنون حدود ۳۳ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده است.

سعید غفوری، رئیس هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید درباره تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر اظهار کرد: در ابتدای دولت سیزدهم تکمیل ۸۶ هزار و ۲۴۶ واحد مسکن مهر بر عهده شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفت که در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ واحد، در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۱۴ هزار و ۲۲۰ واحد و در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۳ هزار و ۵۲۲ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۳۳ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده است، افزود: عمدتاً این واحدها مربوط به تعاونی‌ها است و در پی آن مشکلاتی است که تعاونی‌ها در تکمیل واحدها دارند.

غفوری اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا خرداد امسال تعداد ۷ هزار و ۹۲ واحد در شهرهای جدید پردیس، پرند، مهستان، فولادشهر و صدرا و همچنین تا پایان شهریورماه ۱۱ هزار و ۲۹۹ واحد و تا پایان امسال نیز بیش از ۱۴ هزار واحدی که باقی می‌ماند تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید همچنین تاکید کرد: تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است، تسریع یابد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود